Bel Petsy op 010 - 261 3390

Voor al je vragen, op werkdagen van 11:00 - 17:00 uur

Antwoord op al je vragen

Bestellen & Verzenden

HOE WORDEN MIJN ARTIKELEN VERZONDEN?
We versturen je bestelling tot € 39,00 met PostNL. Vanaf € 39,00 heb je de keuze tussen deze standaard verzendoptie óf onze eigen By Petsy Thuis bezorgservice. Bij deze service komt  onze bezorger de bestelling thuis bij jou brengen tot in je voorraadkast. Je kiest zelf de gewenste bezorgdag.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING HEB?
In de meeste gevallen heb je deze binnen 2-4 werkdagen in huis. Wanneer je kiest voor de By Petsy Thuis bezorgservice kun je zelf een bezorgdag uitkiezen (je krijgt altijd de keuze uit minimaal 2 bezorgdagen).

HOE VERZENDEN JULLIE DIEPVRIESPRODUCTEN?
Je diepvriesproducten worden altijd door onze eigen bezorger bij je thuis gebracht. De bezorgkosten zijn € 5,95 en er geldt een minimale orderwaarde van € 39,00.
VERSTUREN JULLIE NAAR HET BUITENLAND?
Ja zeker! We versturen naar Nederland, België en Duitsland. Voor je bestelling naar Duitsland en België betaal je altijd € 5,95.

KAN IK MIJN BESTELLING ONDERWEG TRACEREN?
Je ontvangt direct na verzending een Track & Trace code met link. Zo kun je jouw bestelling volgen. Wanneer je kiest voor de By Petsy Thuis bezorgservice ontvang je op de dag van levering een indicatieve aflevertijd.
WAT ALS IK NIET THUIS BEN BIJ AFLEVERING?
Als je niet thuis bent, dan proberen we af te leveren bij je buren. Wanneer je bestelling met PostNL is verzonden kan het zijn dat je bestelling naar een Pakketpunt wordt gebracht.
IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING GEHAD NA MIJN BESTELLLING?
Het kan zijn dat de orderbevestiging in je spambox (ongewenste reclame) terecht is gekomen. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. We raden je aan om te kijken of je de bevestiging daar terug kunt vinden. Twijfel je of je bestelling binnen is gekomen? Je kunt altijd even een mailtje sturen naar info@bypetsy.nl. Tip: Door een By Petsy Account aan te maken kun je altijd je lopende en reeds voltooide bestellingen terug bekijken.
 

Betalen

HOE KAN IK BETALEN?
Betalen werkt snel en eenvoudig via iDeal. Betaal je liever via Creditcard? Ook dat kan! Bovendien kun je ook achteraf betalen met Klarna. Voor klanten in België hebben we ook de optie via Bancontact te betalen.
IS MIJN ONLINE BETALING VEILIG?
Ja, alle betalingen die je doet via de website van By Petsy vinden plaats via een beveiligde verbinding. 
BETAAL IK BTW OP MIJN ARTIKELEN?
De prijzen op de website van By Petsy zijn allemaal inclusief BTW. Voor sommige producten geldt een tarief van 9% en voor andere artikelen geldt 21%.
BETAAL IK BTW OP MIJN ARTIKELEN?
De prijzen op de website van By Petsy zijn allemaal inclusief BTW. Voor sommige producten geldt een tarief van 9% en voor andere artikelen geldt 21%.   
WAAROM WORDT MIJN BETALING MET KLARNA AFGEWEZEN?
Helaas weten wij niet waarom een betaling door Klarna wordt afgekeurd. Klarna deelt deze gegevens niet met ons in verband met jouw privacy. Klarna beoordeelt op basis van jouw gegevens of een aankoop plaats kan vinden. Let er daarom wel op dat je adres, naam en telefoonnummer kloppen. Bij typefouten kan al afwijzing volgen. Wanneer je niet eerder hebt betaald met Klarna raden we je tevens aan je eerste aankoop voor een wat kleiner bedrag te doen. Zo bouw je kredietwaardigheid op en mag je de volgende keer wellicht voor een groter bedrag aankopen.  

Retourneren & Klachten

KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen kosteloos en zonder opgaaf van redenen retourneren. Laat ons via een mailtje weten welk product je wilt retourneren en op welke naam de bestelling is geplaatst. Je ontvangt dan per ommegaande de retourinstructies van ons. Het gehele aankoopbedrag + verzendkosten zullen wij binnen 14 dagen na het terugsturen van je pakket terug op je rekening storten óf in mindering brengen op je Klarna rekening. Op deze pagina kun je alle retourinformatie nog eens rustig nalezen.

IK HEB EEN KLACHT
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt. We lossen deze graag snel met je op. Laat ons via een mailtje (info@bypetsy.nl) weten wat je klacht is en eventueel op welke order of welk product deze betrekking heeft. We streven er naar binnen uiterlijk 7 werkdagen te reageren op je klacht en samen tot een oplossing te komen.
TERUG NAAR TOP